close

 

KYGO-permanent中文歌詞翻譯
You made it look easy
你讓它看起來很容易
It's like you didn't feel it
就像你沒感覺到的那樣
Not like I do
不像我
I followed
我跟著
I followed the pieces
我跟著碎片
I tried to receive it
我試著收到它
To when it was good
到了好的時候


Oh look, I don't wanna feel like somebody
哦,看,我不想感覺像是某個人
While nothing else ever feels like your body
雖然沒有別的感覺像你的身體
'Cause we held the world
因為我們擁有這個世界
We were turning it
我們轉過身來
For a moment there
那一刻
It was permanent
這是永久性的
I drive the streets
我開車上街
When you told me your secrets
當你告訴我你的秘密
We made mistakes
我們犯了錯誤
But we both didn't mean it
但我們倆並不是故意的
And we held the world
我們擁有世界
We were turning it
我們轉過身來
For a moment there
那一刻
It was permanent
這是永久性的


I'll bet
我打賭
I'll bet you're in Seoul
我打賭你在首爾
Dancing in slow-mo
在慢動作中跳舞
With someone new
有人新人
I cared I...
我很關心......
I hope you'll never forget it
我希望你永遠不會忘記它
The night's just too weary
夜晚太疲憊了
Like all your tattoos
像你所有的紋身一樣


Oh look, I don't wanna feel like somebody
哦,看,我不想感覺像是某個人
While nothing else ever feels like your body
雖然沒有別的感覺像你的身體
'Cause we held the world
因為我們擁有這個世界
We were turning it
我們轉過身來
For a moment there
那一刻
It was permanent
這是永久性的
I drive the streets
我開車上街
When you told me your secrets
當你告訴我你的秘密
We made mistakes
我們犯了錯誤
But we both didn't mean it
但我們倆並不是故意的
And we held the world
我們擁有世界
We were turning it
我們轉過身來
For a moment there
那一刻
It was permanent
這是永久性的


Permanent
常駐
Permanent
常駐
Permanent
常駐
For a moment there
那一刻
It was permanent
這是永久性的

arrow
arrow
    全站熱搜

    zibee 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()