close

 

 

88RISING - HEAD IN THE CLOUDS中文歌詞翻譯
Out of time
沒時間了
Maybe I'm too high
也許我太高了
Out of mind
心不煩
Out of line
不合時宜
Almost lost my sight
幾乎失去了視力


I don't know why I do this
我不知道為什麼這樣做
I feel like I might lose you
我覺得我可能會失去你
Out of drugs, out of love
出於毒品,出於愛
So let's compromise
所以讓我們妥協吧


The floor is raising, the sky is falling
地板在升起,天空正在下降
The tides are turning, my eyes are burning
潮汐轉動,我的眼睛在燃燒


Head in the clouds and I'm not coming down
走在雲端,我不會下來
I used to swim now I'm ready to sink
我以前常常游泳,我準備好下沉
I wanna give you what I can not do
我想告訴你我不能做的事情
Ooh...
哦...


Hate our haze
討厭我們的陰霾
Different days
不同的日子
Maybe I'm too nice
也許我太好了
In a maze, in a daze
在迷宮中,發呆
How to read your signs
如何閱讀你的標誌
I knew that I was foolish
我知道我是愚蠢的
I was young and I was stupid
我還年輕,我很傻
Never change, never take
永遠不要改變,永遠不要
There's no compromise
沒有任何妥協


The floor is raising, the sky is falling
地板在升起,天空正在下降
Tides are turning, my eyes are burning
潮汐轉動,我的眼睛在燃燒


Head in the clouds and I'm not coming down
走在雲端,我不會下來
I used to swim, now I'm ready to sink
我曾經游泳,現在我已經準備好下沉了
I wanna give you what I can not do
我想告訴你我不能做的事情
Ooh...
哦...


 

arrow
arrow
    全站熱搜

    zibee 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()