close

Axwell Λ Ingrosso Lyrics

"Dancing Alone"
In a sea of people, see her smiling
在人海中,看到她微笑
Something 'bout her body caught my eyes and
她身上的一些東西引起了我的注意
I can't seem to look away
我似乎無法移開視線
Oh, she's floating
哦,她漂浮著
Bumping into strangers like they're nothing
像陌生人一樣陷入困境
Acting like she know she's hiding something, yeah
表現得就像她知道她在隱瞞什麼,是的
I can't take my eyes away, no
我不能把眼睛拉開,不


It's like I've seen her face before
這就像我以前見過她的臉
I know, but I don't know for sure
我知道,但我不確定
My friends ain't with me anymore
我的朋友不再和我在一起了
Oh, I've gotta know
哦,我必須知道


Why she dancing alone
為什麼她一個人跳舞
Why she dancing alone
為什麼她一個人跳舞
Did she come on her own?
她是靠自己來的嗎?
Seems so lost
似乎很丟失
So why does she keep on dancing
那她為什麼繼續跳舞呢?
Dancing alone?
獨自跳舞?


Why she dancing alone
為什麼她一個人跳舞
Why she dancing alone
為什麼她一個人跳舞
Did she come on her own?
她是靠自己來的嗎?
Seems so lost
似乎很丟失
So why does she keep on dancing
那她為什麼繼續跳舞呢?
Dancing alone?
獨自跳舞?


(Why she dancing alone)
(為什麼她一個人跳舞)
(Why she dancing alone)
(為什麼她一個人跳舞)


She's hiding
她在躲藏
I'm looking for her everywhere
我到處找她
I'm trying to spot her like a pin drop in the silence, yeah
我想在沉默中發現她像針一樣掉落,是的
I can't let her get away, no
我不能讓她逃脫,不
Someone's behind me
有人在我身後
We go back to back and we're colliding
我們背靠背,我們正在相撞
Suddenly I turn around and right there
我突然轉過身來
She's staring back at me
她正盯著我


It's like I've seen her face before
這就像我以前見過她的臉
I know, but I don't know for sure
我知道,但我不確定
My friends ain't with me anymore
我的朋友不再和我在一起了
Oh, I've gotta know
哦,我必須知道


Why she dancing alone
為什麼她一個人跳舞
Why she dancing alone
為什麼她一個人跳舞
Did she come on her own?
她是靠自己來的嗎?
Seems so lost
似乎很丟失
So why does she keep on dancing
那她為什麼繼續跳舞呢?
Dancing alone?
獨自跳舞?


Why she dancing alone
為什麼她一個人跳舞
Why she dancing alone
為什麼她一個人跳舞
Did she come on her own?
她是靠自己來的嗎?
Seems so lost
似乎很丟失
So why does she keep on dancing
那她為什麼繼續跳舞呢?
Dancing alone?
獨自跳舞?


(Why she dancing alone...)
(為什麼她一個人跳舞...)

arrow
arrow
    全站熱搜

    zibee 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()