David Guetta & Showtek - Your Love 中文歌詞翻譯


Comin' at you hurry
Comin'在你快點
If you wanna be free
如果你想要自由
Show me your love
告訴我你的愛
Show me your love
告訴我你的愛


Oh I can speak, is that truth
哦,我可以說,是真相
Anyone can see there's a fire in you
任何人都可以看到你身上有火
Comin' at you hurry
Comin'在你快點
If you wanna be free
如果你想要自由
Show me your love
告訴我你的愛
Show me your love
告訴我你的愛


Show me your love
告訴我你的愛
Show me your love
告訴我你的愛
Show me your love
告訴我你的愛
Show me your love
告訴我你的愛


Oh I can speak, is that truth
哦,我可以說,是真相
Anyone can see there's a fire in you
任何人都可以看到你身上有火
Comin' at you hurry
Comin'在你快點
If you wanna be free
如果你想要自由
Show me your love
告訴我你的愛
Show me your love
告訴我你的愛
Show me, show me your love
告訴我,讓我看看你的愛
Show me, show me your love
告訴我,讓我看看你的愛
Show me, show me your love
告訴我,讓我看看你的愛
Show me your love
告訴我你的愛


Show me your love
告訴我你的愛
Show me your love
告訴我你的愛


Show me your love
告訴我你的愛
Show me your love
告訴我你的愛


Oh I can speak, is that truth
哦,我可以說,是真相
Anyone can see there's a fire in you
任何人都可以看到你身上有火
Comin' at you hurry
Comin'在你快點
If you wanna be free
如果你想要自由
Show me your love
告訴我你的愛
Show me your love
告訴我你的愛

 

arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 zibee 的頭像
    zibee

    zibee's blog

    zibee 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()