close


Bebe Rexha - 'm A Mess
 


Everything's been so messed up here lately
最近一切都很混亂
Pretty sure he don't wanna be my baby
很確定他不想成為我的寶貝
Oh, he don't love me, he don't love me, he don't love me, he don't love me
哦,他不愛我,他不愛我,他不愛我,他不愛我
But that's OK
但沒關係
'Cause I love me, yeah, I love me, yeah, I love me, yeah, I love myself anyway (hey)
'因為我愛我,是的,我愛我,是的,我愛我,是的,無論如何,我愛我自己(嘿)


Everything's gonna be alright
一切都會好起來的
Everything's gonna be OK
一切都會好的
It's gonna be a good, good life
這將是一個美好的,美好的生活
That's what my therapist say
這就是我的治療師所說的
Everything's gonna be alright
一切都會好起來的
Everything's gonna be just fine
一切都會好起來的
It's gonna be a good, good life
這將是一個美好的,美好的生活


I'm a mess, I'm a loser
我很混亂,我是一個失敗者
I'm a hater, I'm a user
我是一個仇敵,我是一個用戶
I'm a mess for your love, it ain't new
我對你的愛情一塌糊塗,這不是新鮮事
I'm obsessed, I'm embarrassed
我很迷戀,我很尷尬
I don't trust no one around us
我不相信我們身邊沒有人
I'm a mess for your love, it ain't new
我對你的愛情一塌糊塗,這不是新鮮事


Nobody shows up unless I'm paying
除非我付錢,否則沒有人出現
Have a drink on me cheers to the failing
喝杯飲料讓我歡呼失敗
Oh, he don't love me, he don't love me
哦,他不愛我,他不愛我
He don't love me, he don't love me
他不愛我,他不愛我
But that's okay
但沒關係
Cause I love me, yeah, I love me
因為我愛我,是的,我愛我
Yeah, I love me, yeah, I love myself anyway
是的,我愛我,是的,我愛我自己
Hey


Everything's gonna be alright
一切都會好起來的
Everything's gonna be okay
一切都會好的
It's gonna be a good, good life
這將是一個美好的,美好的生活
That's what my therapist say
這就是我的治療師所說的
Everything's gonna be alright
一切都會好起來的
Everything's gonna be just fine
一切都會好起來的
It's gonna be a good, good life
這將是一個美好的,美好的生活


I'm a mess, I'm a loser
我很混亂,我是一個失敗者
I'm a hater, I'm a user
我是一個仇敵,我是一個用戶
I'm a mess for your love, it ain't new
我對你的愛情一塌糊塗,這不是新鮮事
I'm obsessed, I'm embarrassed
我很迷戀,我很尷尬
I don't trust no one around us
我不相信我們身邊沒有人
I'm a mess for your love, it ain't new
我對你的愛情一塌糊塗,這不是新鮮事


Everything's gonna be alright, alright
一切都會好起來的,好吧
Everything's gonna be just fine, just fine
一切都會好起來的,很好
It's gonna be a good, good life
這將是一個美好的,美好的生活


I'm a mess, I'm a loser
我很混亂,我是一個失敗者
I'm a hater, I'm a user
我是一個仇敵,我是一個用戶
I'm a mess for your love, it ain't new
我對你的愛情一塌糊塗,這不是新鮮事
I'm obsessed, I'm embarrassed
我很迷戀,我很尷尬
I don't trust no one around us
我不相信我們身邊沒有人
I'm a mess for your love, it ain't new
我對你的愛情一塌糊塗,這不是新鮮事

arrow
arrow
    全站熱搜

    zibee 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()