Joji Lyrics

"Slow Dancing In The Dark"
Just one more night
再多一個晚上
Waiting to get there
等到那裡
Waiting for you (waiting for you)
等你(等你)
Just one more night
再多一個晚上
I'm done fight it all night
我整晚都在打架


When I'm around slow dancing in the dark
當我在黑暗中慢慢跳舞時
Don't follow me, you'll end up in my arms
不要跟著我,你最終會抱在懷裡
You done made up your mind
你完成了自己的想法
I don't need no more signs
我不需要更多的跡象
Can you?
你可以嗎?
Can you?
你可以嗎?


Give me reasons we should be complete
告訴我我們應該完成的理由
You should be with him, I can't compete
你應該和他在一起,我無法抗衡
You looked at me like I was someone else, oh well
你看著我就像我是別人一樣哦
Can't you see?
你看不到嗎?
I don't wanna slow dance (I don't want to slow dance)
我不想慢舞(我不想慢舞)
In the dark
在黑暗中
Dark
黑暗


When you gotta run
什麼時候跑
Just hear my voice in you (my voice in you)
聽聽我的聲音(我的聲音)
Shutting me out of you (shutting me out of you)
把我擋在門外(讓我離開你)
Doing so great (so great, so great)
做得那麼好(太好了,太棒了)
You
you


Used to be the one to hold you when you fall
當你跌倒時曾經是那個抱著你的人
Yeah, yeah, yeah (when you fall, when you fall)
是的,是的,是的(當你跌倒時,當你跌倒時)
I don't fuck with your tone (I don't fuck with your tone)
我不干涉你的語氣(我不跟他媽的語氣)
I don't wanna go home (I don't wanna go home)
我不想回家(我不想回家)
Can it be one night?
可以一晚嗎?
Can you?
你可以嗎?
Can you?
你可以嗎?


Give me reasons we should be complete
告訴我我們應該完成的理由
You should be with him, I can't compete
你應該和他在一起,我無法抗衡
You looked at me like I was someone else, oh well
你看著我就像我是別人一樣哦
Can't you see?
你看不到嗎?
I don't wanna slow dance (I don't want to slow dance)
我不想慢舞(我不想慢舞)
In the dark
在黑暗中
Dark
黑暗
In the dark
在黑暗中
Dark
黑暗


 

arrow
arrow

    zibee 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()